https://www.beletry.sk/google/export/products.xml

Etika médií

Kód: 0372866
Neohodnotené
Značka: Kalligram
€5 –20 %
Etika médií
€5 –20 % €4
Skladom (>5 ks)

Detailné informácie

Doručenie zdarma
Doručenie zdarma
Pri nákupe nad 39€ v rámci Slovenska
Online podpora 8:00 - 16:00
Online podpora 8:00 - 16:00
Ak máte otázky, alebo problémy kontaktujte nás
Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru
Tovar môžete vrátiť do 14 dní

Podrobný popis

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika. Zámerom autorky je ukázať profesiu žurnalistu a iných pracovných aktivít v mediálnej oblasti v súvislosti so spoločenskými procesmi, najmä ekonomickými, ktoré markantným spôsobom menia obsah žurnalistiky a mediálnej tvorby. Autorka nesúhlasí so zjednodušeným pripisovaním zodpovednosti za negatívne javy v žurnalistike a médiách len novinárom a mediálnym pracovníkom. Novinári a mediálni pracovníci nepracujú vo vákuu. Svet žurnalistiky a médií v dominantnej miere ovplyvňujú vlastníci mediálnych podnikov, pričom vlastníctvo médií je už niekoľko desaťročí záležitosťou nepočetnej skupiny ľudí. Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci. Takisto je vhodná pre všetkých žurnalistov a mediálnych pracovníkov, ktorí majú záujem konfrontovať svoje vlastné poznanie a skúsenosti z mediálnej praxe s predloženým prístupom k skúmaniu etiky žurnalistiky a etiky médií. Nemenej prospešná by mohla byť pre tých, čo sa venujú mediálnej výchove, ktorá sa rozbieha už i v našich podmienkach.
Číslo vydania 1
Jazyky slovenský
Počet strán 312
Dátum uvedenia titulu 2010-01-01
Rozmery 231x161x22
Hmotnosť 588g
Typ Knihy viazané

Dodatočné parametre

Kategória: Literatúra faktu
Hmotnosť: 0.59 kg
Autor: Remišová Anna

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: